Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с имобилайзера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с имобилайзера

    Колеги, здравейте.
    купих си преди няколко дни алфа 156 1.9 JTD 115 2002-ра година. Преди това бях със 156 1.8 TS 1998, но за съжаление на 22.10.2016 почина след катастрофа.
    Та проблемът е следният: купих я, прибрах я пред нас, на другият ден да запаля и.... нищо. акумулаторът предал богу дух. Взех нов акумулатор, запали, повозих се, паркирах и след 3-4 минути седнах да запаля пак. Палене няма, върти стартера, всичко точно, но не пали. Забелязах, че свети лампата на имобилайзера, странното е, че преди да сменя акумулатора, колата не можеше да се отключва и заключва от бутоните на ключа, а само механично през ключалката. Сега се отлючва от бутоните, но не иска да запали. Четох разни теми из форума, да погледна буксата на някакъв графитен кабел, но къде точно да го намеря? И възмжно ли е да е нещо друго?

  • #2
    Виж тук:
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=95036
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
      Благодаря, утре ще пробвам, че днес стана вече тъмно. Ще пиша какво се е случило.

      Comment


      • #4
        След като изгледах серия от клипчета в youtube отидох днес и след няколко включвания на контакт, угасна жълтата лампичка с ключ и колата запали. Карах я известно време, палих, гасих и установих, че понякога си пали от първото включване на контакт, друг път трябва по няколко пъти да включвам и изключвам на контакт докато изчезне. Това ме навежда на мисълта, че просто не подава всеки път сигнал имобилайзера, че всичко е наред, та тези дни ще разглобя корите, за да напръскам буксите от двете страни с контактен спрей да видя дали ще изчезне проблема.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Metodiev Покажи съобщение
          След като изгледах серия от клипчета в youtube отидох днес и след няколко включвания на контакт, угасна жълтата лампичка с ключ и колата запали. Карах я известно време, палих, гасих и установих, че понякога си пали от първото включване на контакт, друг път трябва по няколко пъти да включвам и изключвам на контакт докато изчезне. Това ме навежда на мисълта, че просто не подава всеки път сигнал имобилайзера, че всичко е наред, та тези дни ще разглобя корите, за да напръскам буксите от двете страни с контактен спрей да видя дали ще изчезне проблема.
          За имото не ти трябва да разглобяваш кори

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            За имото не ти трябва да разглобяваш кори
            Как да стигна тогава до тази, която е на пръстена на ключа? А другата при бушоните ли се намира?

            Comment


            • #7
              Преди няколко дни имаше тема тук. Понапрегни се малко

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Metodiev Покажи съобщение
                След като изгледах серия от клипчета в youtube отидох днес и след няколко включвания на контакт, угасна жълтата лампичка с ключ и колата запали. Карах я известно време, палих, гасих и установих, че понякога си пали от първото включване на контакт, друг път трябва по няколко пъти да включвам и изключвам на контакт докато изчезне. Това ме навежда на мисълта, че просто не подава всеки път сигнал имобилайзера, че всичко е наред, та тези дни ще разглобя корите, за да напръскам буксите от двете страни с контактен спрей да видя дали ще изчезне проблема.
                Минах през този път с мойта, известно време го правеше това, после отшумя, после постоя в 1 сервиз и пак почна да го прави и до 2-3 дена трябваше да включвам и изключвам от контакт по 20-30 пъти буквално и почти си счупих патрона от яд (съзнателно знаейки че няма да помогне). Накрая на буксир до друг сервиз и 200 лв по-късно за емулгатор и пей сърце от там нататъка.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Mario_95 Покажи съобщение
                  Минах през този път с мойта, известно време го правеше това, после отшумя, после постоя в 1 сервиз и пак почна да го прави и до 2-3 дена трябваше да включвам и изключвам от контакт по 20-30 пъти буквално и почти си счупих патрона от яд (съзнателно знаейки че няма да помогне). Накрая на буксир до друг сервиз и 200 лв по-късно за емулгатор и пей сърце от там нататъка.
                  Колега, какво е "емулгатор"?
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                    Колега, какво е "емулгатор"?
                    Нещо, с което от масло правиш майонеза
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Пароними колеги, не съм обръщал внимание на грамотността на поста си - емулатор имам предвид.

                      Comment

                      Working...
                      X